سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله گوشی

 

طی یک سال گذشته، شیائومی با ارائه مشخصات زیادی برای محدودیت‌های قیمتی قابل قبول، بر بازار گوشی‌های میان‌رده تسلط یافت و همچنین با عرضه نسخه‌های جدید سری Note وارد رقابت با برندهای دیگر شد و این همان چیزی بود که در واقع باعث شد تا به عرضه خود ادامه دهد. این محصولات ردمی نوت 11 در سال جاری و نوآوری گوشی Redmi Note 11 که نقاط مثبت و منفی را نسبت به میانگین قیمت آن متعادل می کند و در این مقاله بیشتر در مورد بهترین ویژگی ها و برجسته‌ترین ایرادات گوشی ردمی نوت 11 صحبت خواهیم کرد. با طراحی شروع کنید

ردمی نوت 11

 

دوام عالی و ابعاد قابل قبول ردمی نوت 11

ساختار خارجی گوشی ردمی نوت 11 با ابعادی بیش از 159.87 در 73.87 در 8.09 میلی‌متر طراحی شده است و وزن آن از 179 گرم فراتر نمی رود و به همین دلیل سبک وزن و استفاده از آن با یک دست نیز آسان است. از طراحی ساختار سنتی معمول گوشی‌های نوت خارج شده و با قاب و قاب پشتی ساخته شده از پلی کربنات یا پلاستیک تقویت‌شده، مقاومت و دوام گوشی را در برابر ضربه‌ها افزایش می‌دهد، اما تحت تأثیر اثر انگشت قرار می‌گیرد.

ردمی برای افزایش سطح حفاظت و مقاومت در برابر خط و خش، علاوه بر پشتیبانی گوشی از استاندارد IP53، یک لایه گوریلا گلس 3 به صفحه نمایش گوشی اضافه کرده است، به این معنی که در برابر گرد و غبار و پاشیدن پاشیده می شود. این گوشی در حال حاضر در سه رنگ خاکستری، آبی و آبی ستاره ای چند رنگ موجود است.

 

صفحه نمایش گوشی Redmi Note 11

گوشی Redmi Note 11 دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی است و مطابق با فناوری صفحه نمایش AMOLED کار می کند و محتویات خود را مطابق با رزولوشن FHD + طبق گفته های Redmi تولید می کند و حدود 700 واحد نور را روشن می کند. این عدد ممکن است تا 1000 واحد نور در حداکثر محدودیت روشنایی افزایش یابد.

این صفحه نمایش از فیلد رنگی DCI-P3، نرخ نوسازی متوسط ??90 هرتز و نرخ پاسخ لمسی 180 هرتز پشتیبانی می کند و هنگام آزمایش تمام اعداد قبلی، با ظاهر شدن محتویات صفحه، به واقعیت نزدیک است. واضح، واضح، و می تواند به راحتی در نور روز استفاده شود، زیرا تلاش های مدرن سازی آن منجر به پیمایش سریع بین برنامه ها و بقیه اجزای رابط می شود.

سخت‌افزار ردمی نوت 11

ردمی به گوشی پرچمدار نوت 11 خود چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام را اضافه کرد و آن را با واحد گرافیکی Adreno 610 تکمیل کرد و حافظه دسترسی تصادفی LDPPR4x دارای ظرفیت 4 یا 6 گیگابایت است و با حافظه ذخیره‌سازی دائمی جبران می شود. UFS 2.2 با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت، اگرچه آخرین قطعات موجود در این گوشی است، اما وظایف روزانه را بسیار سریع و قابل قبول انجام می دهد و نتایج تست های بنچمارک نشان داد که به بالاترین حد خود نرسیده است، اما در انجام کارهای مختلف دچار تاخیر یا کندی نشد.

 

با محدوده قیمتی که از 180 دلار تجاوز نمی کند، نمی توان انتظار داشت که از شبکه های 5G پشتیبانی کند، زیرا محدودیت های گوشی Redmi Note 11 هنگام اتصال به چند بسته 4G یا LTE متوقف شد و همچنین به پشتیبانی از Wi-Fi 5 و ارتباطات بلوتوث 5.0 رسید. فناوری‌ها علی‌رغم در دسترس بودن فناوری‌ها جدیدترین در حال حاضر.قیمت ردمی نوت 11 را می توانید از اینجا پیدا کنید.

قابلیت های گوشی نوت 11 در عکاسی

گوشی های بالاتر از سری ردمی نوت 11 به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده اند در حالی که این رزولوشن در دوربین اصلی گوشی نوت 11 به 50 مگاپیکسل کاهش یافته و این دوربین با 8 مگا پیکسل نیز همراه است. - پیکسل لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسل دوربین ماکرو و سنسور عمق.

هنگامی که اپلیکیشن دوربین را اجرا می کنیم، متوجه می شویم که واضح، آسان برای استفاده و همچنین دارای ویژگی های غنی است.این ویژگی ها به ما کمک می کنند تا با مشاهده جزئیات، زمانی که نور خوبی در مکان وجود دارد، عکس های کاملا مناسبی داشته باشیم. فوکوس و رنگ های پر جنب و جوش، اما میزان کنتراست در پایین ترین سطح خود خواهد بود.

از سوی دیگر، عکس‌ها در نور شب نرم‌تر به نظر می‌رسند، نشانه‌های نویز بیشتری دارند و فعالیت رنگی کمتری دارند.وقتی به دوربین فوق عریض تغییر می‌کنید، متوجه می‌شوید که عکس‌های مناسبی در روز روشن ارائه می‌کند، در حالی که با سطوح کم نور، اوضاع بدتر می‌شود.در مورد دوربین ماکرو، به نظر می رسد استفاده از آن کارساز نخواهد بود، زیرا قادر به نشان دادن دقت و جزئیات زیادی نیست.

دوربین جلویی گوشی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی کار می‌کند و نتایج آن از همه نظر کاملاً مناسب به نظر می‌رسد، در حالی که این مربوط به وضوح محدود FHD یا 1080 پیکسل است که هنگام ضبط ویدیو نمی‌توان از آن فراتر رفت. حدود 30 فریم در ثانیه.

سیستم عامل و رابط کاربری

شرکت سازنده، شیائومی، نسخه سیستم اندروید 11 را برای اجرای گوشی نوت 11 جدید خود با رابط کاربری MIUI 13 انتخاب کرد و ردمی گزارش داد که نسخه سیستمی اندروید 12 را در سه‌ماهه سوم سال 2022 برای مدل های گوشی عرضه خواهد کرد. اما به روز رسانی های امنیتی و سیستم مشمول شرایط قرارداد خواهد بود.بین شیائومی و گوگل، یعنی محدود و نسبی خواهد بود.

ردمی نوت 11

 

عمر باتری ردمی نوت 11

این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و با وجود استفاده از آن برای انجام وظایف با توجه به بالاترین نرخ رفرش در گوشی 90 هرتز و با کاهش این نرخ به 60 هرتز، به دو روز بدون نیاز به شارژ مجدد گوشی نزدیک می شویم.گوشی نوت 11 با یک شارژر 33 واتی نیز در جعبه خود گنجانده شده است که باتری را قادر می سازد تنها در یک ساعت یا بیشتر با انرژی پر شود.

نتیجه گیری

گوشی Redmi Note 11 دارای نکات مثبت بسیاری بود و به دنبال سطوح پیشرفته برخی از مشخصات نیز بود، از جمله وضوح صفحه نمایش، به دست آوردن نرخ تازه سازی بالا، پردازنده مناسب برای انجام کارهای مختلف و همچنین ایمن بودن فناوری شارژ سریع و باتری بزرگ و همچنین دوربین اصلی با نتایج قابل قبول.البته همچنان در قاب قیمت متوسط ??قرار دارد و این نماد کاهش آن در برخی جهات مانند عکاسی در نور کم و اطمینان از فیلمبرداری دقیق است.

منبع